Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-11, 23:27   #3013
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.

God morgen damer!

I dag husket jeg på vekta, og jeg er offisielt på 68 tallet! Tror faktisk det er 6 år siden sist jeg var så lett!
Frokost er inntatt, og nå venter barnehagelevering for tur. OG i kveld kommer min kjære hjem! En dag tidligere enn venten!

Gratulerer så mye. Så fint tall du har - flinke jenta det tenker jeg!! Kos med din kjære en dag for tidlig da. Jeg fikk en overraskende sånn super-søt medling av kjæresten i dag - godt når det kiler i magen sånn etter noen år.

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Og dere.. Tusen takk for at dere ikke kommer med sure toner for at jeg har falt av noen dager. Snille dere!

Jeg for min del er glad for alle som er her jeg - eneste som er kjedelig er jo når noen blir borte. Og da mener jeg helt borte. Du er jo tilbake - og det er kos!!

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Her var det da merkelig stille? Har damene skravlet fra seg? Rikkem0r studerer vel i Bergen tenker jeg? Maria pakker for å reise til samme sted. Misunner deg konserten med Rhianna!!! Sanna øker kh'ene og tusler rundt i det gigantiske huset og leter etter alt som skal være med til Kypros. Tenk på oss da! Vi skulle jo være med! Appelsinpiken innreder hybel og lærer kinesisk?, mens Nysgjerrig nok kommer seg etter festen i helga mens hun prøver klær som endelig passer. Herlig!! Bente har ferdigmalt hus og bare nyter det. Og Prutti; du vandrer vel rundt i hjembyen og spekulerer på Mr. Aktuell? Tutta stakk innom så vidt - hvor ble det av henne - driver du fortsatt med omprogrammering? Ta det med ro; det tar tid det der. Manne og Foksy holder seg vel oppdatert tenker jeg; det samme gjør alle de andre som besøker oss fra tid til annen. Og jeg? jeg drømmer om den ismaskina ennå jeg. Må finne meg en nå snart. Kveldsmaten er inntatt; frosne bringebær tint i microen, noen dråper vaniljestevia og fløte. Og cocosa da; begge deler er godt. Ang dagens matplan; en skje cocosa morgen og en skje på kveld. Er iaf god og varm!

Ha en super kveld alle sammen; vi skravles igjen?

Hehehe - det var den beste kommentaren på lenge!! Fantasktisk! Omtrent sånn jeg ser for meg gjengen også. Jeg har ikke prøvd klær i dag altså, men gått rundt i en bukse (stretch) som er for stor. Knis! Det værste er jo at den ikke sitter like pent som før, men jeg føler meg mere vel likevel. Tøfft assa!! Fikk spørsmål om jeg hadde blitt høyere i dag, av en jeg ikke har sett på et par mnd. Hehe - jeg sluttet vel å vokse for over 20 år siden, så jeg satser på at det ser ut som jeg er høyere fordi jeg er tynnere. Fikk også kommentaren: "Fader, nå er du godt trent" - og det uten at jeg har leet en finger...
Men - neste uke begynner jeg å trene igjen. Æresord. Håper det går bra.

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

God kveld=)
Innom her å leser meg opp før jeg tar kvelden her=) Idag har jeg kjøpt meg nye sko , ny neglelakk, CSI Miami sesong 1 og Weeds sesong 1-4=) Redd for å ikke ha noe å se på om kveldene jeg vøttø Jeg har også tatt Fløibanen og maten idag har gått rett til H3LV3T3 Det begynte i det små... Til lunsj var det mais i begge salatene jeg kunne velge mellom, og jeg orker bare ikke å skulle sitte å pirke ut maisen... Så var det middag.. Bestillte burrito, fordi det sto på fajitasen at den var med ris mens burritoen at det var: kjøtt ost og grønnsaker i lefse - gratinert... MED RIS BLANDA INNI skulle det stått...! Nyttet jo ikke å skulle pelle ut den risen heller da akkurat.. Så da blei det det og... Når jeg var på fløien tenkte jeg: idag har det gått dritt med maten... Jeg tar likegjerne en softis.. Så istad tenkte jeg å finne no kjapt jeg kunne spise før jeg tok kvelden... Sto på tv'n min at det va "lite kveldsmåltid" på hotellet... LØGN.. Var jo stengt den dumme frokostsalen... Så da måtte jeg ut å kikke igjen... Ingenting som frista og alt virka bare tungvindt og æsj.. Hva gjorde jeg da? Joda, spaserte rett inn på mac'ern likegjerne da vøttø.. Må nesten le litt av meg selv asså... Så da blei det en burger og 3-4 chipsbiter (ikke så godt som jeg huska det var, btw)... Jada, så det var min dag da.. Må nesten le litt av meg selv jeg altså... Snakk om å bare gi opp liksom... Men imorgen er en ny dag

Nå er det kvelden her.. Håper alle får en fin kveld videre og en god natt

Hihihi - vi skulle vært der med deg - hadde nok spist akkurat det samme! Nå kan det bare gå bedre. I morgen får du spille litt kresen da veit du, spørre de hva måltidet består av og hva maten er laget av. - Hvis du ikke tar deg en lavkarbopause da, det er lov det også. Jeg spurte på en bensinstasjon om de kunne finne varedeklerasjonen på pølsene de solgte - vips så forsvantalle tre inn på lageret. Men jeg fikk svar - og kjøpte ei pølse! (Leiv Vidar med bacon rundt - husker ikke hvor mye karber det var, men det var veldig lite.) - Og hva de på bensinstasjonen synes om meg?? Aner ikke, men det kan de valge selv. Jeg takket pent for servicen da.
Kanskje rappe med deg noen kuvertbeger med meierismør på frokostbuffeten i morgen, så du har noe fett utover dagen.. Eller ta med deg et hardkokt egg i lommen? Kos deg i Bergen du!!

Nå er det straks kvelden her, vært stress i dag og har forsovet meg flere ganger i det siste. Må i gang med vitaminiene mine igjen tror jeg, har glemt de etter ferien... Ikke bra!

God natt damer - sov godt!

PS Pruttis: får vi en oppdatering på Mr Aktuell snart ell'?

Klem til hele hønehurven!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat