|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Nå har jeg prøvd å skrive her flere ganger men det bare rotet seg til for meg....
Dollsine: Jeg koser meg her med kveldsmat, tv, pc og pepsi max (hyshhhhh), synes kvelden er så deilig når jeg slipper tenke på at jeg skal på jobb i morgen . Håper dagen din går like bra i morgen, Dollsine-mor - natti vennen
RikkemOr: Høres ut som du har hatt en skikkelig koselig dag i dag da, vennen, selv om det ikke har gått helt etter planen med maten Bare en liten hump i veien, som Dollsine sier, i morgen greier du sikkert å finne noe mat som passer bedre. Gå på kjøtt/fisk restaurant du og be om uten poteter og med mer grønnsaker, og så kjøper du litt ost og nøtter til å ha på rommet til kvelden Lunch er jo alltid litt problematisk i disse kantinene, men jeg har i alle fall opplevd at de som oftest har egg, røkelaks, reker og majones, og gjerne også noe ost og kjøttpålegg, så da har man i alle fall noe å spise -Det er slik jeg spiser i kantina mi hver dag, blir litt dyrt å bare spise pålegg da, men det får så være.... Håper det går greit for deg i morgen, skjønnassen 
|