Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-11, 22:29   #3011
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

God kveld=) maten idag har gått rett til H3LV3T3 Det begynte i det små... Til lunsj var det mais i begge salatene jeg kunne velge mellom, og jeg orker bare ikke å skulle sitte å pirke ut maisen... Så var det middag.. Bestillte burrito, fordi det sto på fajitasen at den var med ris mens burritoen at det var: kjøtt ost og grønnsaker i lefse - gratinert... MED RIS BLANDA INNI skulle det stått...! Nyttet jo ikke å skulle pelle ut den risen heller da akkurat.. Så da blei det det og... Når jeg var på fløien tenkte jeg: idag har det gått dritt med maten... Jeg tar likegjerne en softis.. Så istad tenkte jeg å finne no kjapt jeg kunne spise før jeg tok kvelden... Sto på tv'n min at det va "lite kveldsmåltid" på hotellet... LØGN.. Var jo stengt den dumme frokostsalen... Så da måtte jeg ut å kikke igjen... Ingenting som frista og alt virka bare tungvindt og æsj.. Hva gjorde jeg da? Joda, spaserte rett inn på mac'ern likegjerne da vøttø.. Må nesten le litt av meg selv asså... Så da blei det en burger og 3-4 chipsbiter (ikke så godt som jeg huska det var, btw)... Jada, så det var min dag da.. Må nesten le litt av meg selv jeg altså... Snakk om å bare gi opp liksom... Men imorgen er en ny dag

Vi snakker vel ikke om å gi opp vel? Haaallllllooooo?? Dette er bare en hump i veien det. En hump i veien jenta mi Og humper er noe vi passerer og legger bak oss. Neste gang humpen dukker opp prøver vi å gå rundt den eller hoppe over den. Glem dette; se framover. Løft blikket; du har lært og det har vi og med deg. Neste gang ber du om at risen utelates; så enkelt! Og det er ikke helt verdens undergang med litt mais i salaten heller. En gang i blant! Nei; nyt hverdagen, gjør så godt du kan - det ordner seg til slutt. Og ordner det seg ikke? Vel - da er det ikke slutt

Svar med sitat