|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Her var det da merkelig stille? Har damene skravlet fra seg? Rikkem0r studerer vel i Bergen tenker jeg? Maria pakker for å reise til samme sted. Misunner deg konserten med Rhianna!!! Sanna øker kh'ene og tusler rundt i det gigantiske huset og leter etter alt som skal være med til Kypros. Tenk på oss da! Vi skulle jo være med! Appelsinpiken innreder hybel og lærer kinesisk?, mens Nysgjerrig nok kommer seg etter festen i helga mens hun prøver klær som endelig passer. Herlig!! Bente har ferdigmalt hus og bare nyter det. Og Prutti; du vandrer vel rundt i hjembyen og spekulerer på Mr. Aktuell? Tutta stakk innom så vidt - hvor ble det av henne - driver du fortsatt med omprogrammering? Ta det med ro; det tar tid det der. Manne og Foksy holder seg vel oppdatert tenker jeg; det samme gjør alle de andre som besøker oss fra tid til annen. Og jeg? jeg drømmer om den ismaskina ennå jeg. Må finne meg en nå snart. Kveldsmaten er inntatt; frosne bringebær tint i microen, noen dråper vaniljestevia og fløte. Og cocosa da; begge deler er godt. Ang dagens matplan; en skje cocosa morgen og en skje på kveld. Er iaf god og varm!
Ha en super kveld alle sammen; vi skravles igjen?
|