|
Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med
Opprinnelig lagt inn av Cosytroll, her.
Heisann! Hvordan går det? Føler at jeg må planlegge litt mer mat, for det blir innom butikken en tur på vei hjem fra jobb, og da er det vanskelig å finne noe som er bra nok å putte i seg, lite utvalg med ferdige ting der gitt.
Frokost går greit, for det tar jeg jo hjemme, lunsjen har jeg planglagt dagen i forveien, så den har jeg koll på, men det er det der lille måltidet i firetida (lunsj ca 11) som jeg må huske på å planlegge bedre så jeg ikke blir sulten og går i "spisehvasomhelst" fella. I dag ble det å maule kokt skinke på tur hjem... Får prøve å koke egg og ha i boks i kjøleskapet på jobb og ta noe sånt før jeg drar hjem.
Det kan lønne seg å ha noe babybel i veska, eventuelt en atkins bar hvis du liker/tåler slike. Jeg lager alltid egg, sopp, bacon muffins på søndager som jeg tar med meg på jobb/tur slik at jeg har noe å spise på hvis jeg blir sulten.
Se om du finner noen oppskrifter på noe som er kjekt å ha med seg, men alikevel godt Ellers lønner det seg å ikke bli sulten hvis du ikke har mulighet til å spise noe 
|