|
Enda en menytråd..
Hei.
Beklager å mase om noe som det har blitt spurt om "tusen ganger før", men jeg lurer på om dere som er erfarne "Ketolysere" kan se litt på menyen min?
Først storyen:
Jeg gikk ned 12 kg med kombinert xtravaganza og moderat lavkarbo a la Fedon for 1,5 år siden. Jeg kom aldri helt "i mål" den gangen, og i sommer har mine elendige ferievaner ført til at jeg har lagt på meg 2-3 kg. Jeg vil nå prøve meg på en litt strengere LCHF-utgave a la Ketolyse for å komme på rett kjør igjen!
Jeg er 168 cm. Veier for øyeblikket 68,8 kg. Ønsker å komme meg ned til rundt 60 kg. Midjemål 75 cm. Satser på å minke dette betraktelig.. Trener styrke 2-3 dager i uka + kondisjonstrening 2 dager i uka.
Så menyen! Jeg er litt ny på dette med å gå så lavt på karbene, så jeg håper dere vil kikke på dette og si om noe bør endres:
Frokost: omelett av 1,5 egg, 2 cherrytomater, 60 g hermetiske champignon, 40 g hamburgerrygg, 2 ss tubeost med soltørket tomat, 3 skiver jarlsberg og 7 skiver agurk.
Mellommåltid: 5 paranøtter (ble sulten før lunsj).
Lunsj: Salat av 1 dl isbergsalat, 75 g kylling, 2 ss fetaost, 2 ss hakket rød paprika, 1 ts mais, 2 ss rømmedressing.
Mellommåltid (før trening): 1/2 omelett (samme som frokost, men 1/2 porsjon).
Middag: 150 g seibiff, 4 broccolibuketter m/1 ss smør, 200 g sellerirot m/1 ss smør, 3 ss rømme.
Kvelds: samme som frokost.
Dette ble ikke så variert, men jeg har en tendens til å få dilla på en type mat, spise det hele tiden, for så å gå lei..
Håper på mange innspill! :-)
|