Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her. Må fortelle dere hvordan det går med matopplegget mitt Omelett til frokost og salat med olje og rømme til lunsj. Ett ferdig rensket egg og en babybelost er med som reservemat i veska. I dag gikk egget ned på høykant på bussholdeplassen. Tenker det var litt av et syn? Salat med noe protein til middag; kylling, kjøttdeig, kjøtt el. Pr nå har jeg spist litt baconcrisp til kvelds, ett egg, eller litt ost med majones. Og det beste av alt? Jeg fryser veldig lite! Drikker ikke iskaldt vann på jobb; lar det bli romtemperatur først. Og så var jeg i "ketause" i går kveld
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Må fortelle dere hvordan det går med matopplegget mitt Omelett til frokost og salat med olje og rømme til lunsj. Ett ferdig rensket egg og en babybelost er med som reservemat i veska. I dag gikk egget ned på høykant på bussholdeplassen. Tenker det var litt av et syn? Salat med noe protein til middag; kylling, kjøttdeig, kjøtt el. Pr nå har jeg spist litt baconcrisp til kvelds, ett egg, eller litt ost med majones. Og det beste av alt? Jeg fryser veldig lite! Drikker ikke iskaldt vann på jobb; lar det bli romtemperatur først. Og så var jeg i "ketause" i går kveld
Så kjekt å høre at det går bra med maten og at du heller ikke fryser nå - og at du er i "ketause" igjen Høres jo ut som et veldig bra mat-opplegg du har funnet der - fortsett slik du Her jobber jeg litt med ting som skal være klart til salsa-oppstart. Skal ha styremøte her torsdag kveld, og selve oppstarten er mandag med treningsgruppene og tirsdag med kursene. Gleder meg til å komme i gang igjen, selv om det selvfølgelig blir travlere dager framover Føler det har vært deilig å ha en lang ferie både fra jobb og salsa-jobbing, men salsaen skal det i alle fall bli kjekt å starte opp med igjen