Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-11, 18:38   #3007
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Appelsinpiken da; du vet jo at her i tråden er taket bredt og døren åpen?? Klart ingen har sure miner - alle har jo been there; done that

Sanna: legg om allerede nå du; øk litt og kos deg med god samvittighet! Heldige du som skal til varmere strk

Jeg har aldri tenkt over hvor mange vindu huset vårt har, men i dag fant jeg ut at det var "bare" 24 Heldigvis vasker jeg ikke alle like ofte! Og så gjør jeg det enkelt; varmt vann med salmiakk, klut og nal. Vasker over med kluten og fjerner det med nalen. Det tar ALT; fett, saltvann, regn, lort og alt annet. Anbefales

Så bra Bente at du får hjelp med malinga; det er ikke bra å holde på når det går ut over helsa!

Må fortelle dere hvordan det går med matopplegget mitt Omelett til frokost og salat med olje og rømme til lunsj. Ett ferdig rensket egg og en babybelost er med som reservemat i veska. I dag gikk egget ned på høykant på bussholdeplassen. Tenker det var litt av et syn? Salat med noe protein til middag; kylling, kjøttdeig, kjøtt el. Pr nå har jeg spist litt baconcrisp til kvelds, ett egg, eller litt ost med majones. Og det beste av alt? Jeg fryser veldig lite! Drikker ikke iskaldt vann på jobb; lar det bli romtemperatur først. Og så var jeg i "ketause" i går kveld

Hvordan er det med deg Prutti? Ser du stikker innom en gang i blant - håper du koser deg og bygger energi til andre tider

Svar med sitat