|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Julie, her.
Morsomt at E7 nevnes... jeg kjøpte den for cirka tre måneder siden, og den gikk i gulvet sist uke - torsdag, faktisk, mens jeg var på jobb.
Sammenlignet med mobilen jeg hadde før den så var den stor, klumpete, og ikke minst ekkel å holde i hendene og sende meldinger med. Den er litt for firkantet til at den ligger komfortabelt i hendene - men dette er nå min mening. 
Før E7'en hadde jeg Nokia N97 Mini, og den er, med ett ord, helt fantastisk. Jeg simpelthen elsket den mens jeg hadde den, men etter at jeg mista den første i elven (long story ) og mistet den andre i gulvet - ja, jeg bestilte N97 Mini'en på nytt siden jeg var så fornøyd (og JA, jeg har STOR uflaks med mobiler) - bestemte jeg meg for å prøve noe nytt. Et voilà, E7'en kom i hus.
N97 Mini'en er en ganske (veldig, mtp telefonmarkedet) gammel modell, men når E7'en gikk i gulvet nå på torsdag, var det ikke snakk om å bestille den på nytt, til tross for at mamma sa at jeg ikke måtte tenke på pengene (det var hun som fikk den til å deise i gulvet). Jeg gikk med én gang på nett for å finne N97 Mini'en, og til tross for at den er så gammel så fant jeg den på nettet, til mindre (mer? Gikk plutselig helt i surr her!) enn halve prisen av E7'en (cirka 5000 mot 1800 eller noe sånt)! 
Nå er den i hus (ble sendt på fredag ettermiddag, og ankom I DAG - JA, helt utrolig service!!), and I couldn't be happier. 
Og PS: jeg sponses ikke av Nokia eller noen andre for å si dette her om N97 Mini'en, altså - det er bare en mobil som virkelig vant hjertet mitt. 
Prisen var veldig hyggelig
Den høres jo bra ut ellers også. Jeg bruker min hovedsakelig til meldinger, da jeg ikke tåler strålingen ellers. Er den god til det?
Men det var da veldig til mobil-hærping
|