Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-11, 12:35   #134
Bønna200
Seniormedlem

Bønna200 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 49
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av volvojenta, her.

Isj og æsj!

Skulle på vekta i går etter at det er over to uker siden , og den viser akurat samme tall som sist! Skjønner ingenting. Har ikke skeiet ut med hverken sjokolade eller potetgull.
gikk inn på diett.no og la inn ca det jeg spiste i løpet av dagen i går, det viste seg at jeg får for lite sink, kan det ha noe med saken å gjøre?
Har da virkelig merket at ei bukse har blitt romsligere så dette var nedtur!
Godt å få det ut blant dere andre nybegynnere, jeg startet i slutten av juli og gikk ned to kilo første uka og trodde dermed at jeg var godt i gang.. Er vel for tidlig å nå et "platå" etter to uker???
Ja, ja, jeg får bare holde på for det er ikke vanskelig å la være ris, pasta og poteter. Har ikke sug etter sukker heller.
Skal vente ei uke med å veie meg så får vi se da.

Sukk!

Synes det nesten er viktigere med målene jeg da. For det kan man SE
Her går kiloene i rykk og napp, men har nå gått ned ca 6 kg siden jeg begynte for noen uker siden. Og det er jo et under, såmm som jeg har spist etter jeg begynte på lavkarbo

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat