|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Åååå, jeg bor på overgangen Vestre Platå/Eiganes, så da bor jeg ikke så langt unna sønnen din da 
Nei det er jo ikke så kjekt med stort lån når en blir pensjonister, men hvis dere har det meste av familien her, så trenger dere jo ikke så stor plass for å huse alle sammen når de kommer på besøk -Da er det kanskje lettere å finne noe til mer akseptabel pris ....selvfølgelig om man ikke velger de nyeste dyreste leilighetskompleksene.....
Jeg følger med på Finn.no.
Det er for det meste leiligheter i tomannsbolig en kan få for under 2-3 mill.
Og det har vi ikke lyst på. Ønsker å slippe vedlikehold og maling. Vil ha en skikkelig leilighet, med veranda, vaktmester og trappevask inkl. i husleia. Gjerne sentralfyr også.....
Kunne tenkt meg 2 soverom da, sånn at en kan ha et barnebarn på overnatting.
Sønnen bodde tidligere i Stokkaveien på Kampen, 3 roms leilighet. Og de eldgamle greiene der går jo for 3 mill. SYKT !
I Bergen er husprisene nesten under det halve. Yngstemann kjøpte seg nettopp en 3 roms boligbyggelagsleilighet til 1,450. Fyring og varmt vann + tv og internett inkl. i husleia. Litt dyr leie da, for laget har bygget på og innglassert verandaene. Men det går jo nedover....
Akk ja !!