Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-11, 08:29   #2979
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Godmorgen alle sammen, håper alle får en fin dag!

Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.

God morgen damer!

I dag husket jeg på vekta, og jeg er offisielt på 68 tallet! Tror faktisk det er 6 år siden sist jeg var så lett!

Frokost er inntatt, og nå venter barnehagelevering for tur. OG i kveld kommer min kjære hjem! En dag tidligere enn venten!

Åååå, så kjekt, MariaB, gratulerer gleeeeder meg enormt til jeg er der - vi har samme målvekt du og jeg forresten, og nå har du bare 3 kg igjen før du er der, vennen, såååå bra!!! Og kos deg med mannen i kveld

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

God morgen!
Så bra du likte teen Rikkem0r. Enig med deg i at den ikke er til hverdagsbruk. Neste gang smal jeg prøve den med lakrissmak, høres ikke godt ut men jeg har lyst på lakris

Her oppe har vi fått regnet som var sørafor tidligere. Trodde egentlig skyene tømte seg sør ror Dovre, men der tok jeg feil Altså var det bare å dra på seg støvler og regnklær i morges.

Lakriste har jeg smakt, og det er kjempegodt, Dollsine, en venninne av meg pleier kjøpe det, men jeg har aldri greid å finne det noe sted. Med litt søtning i smaker det nesten litt lakris-godt

Du har nok ikke tatt fra oss regnet, nei, det er her også. Håper det stopper nå,for her har jeg bestilt inn ett par polakker som skal hjelpe meg til å få ferdig denne malingen. Med den nakken og ryggen min kjenner jeg at jeg ikke klarer å få gjort alt selv.... Blæ, jeg er ikke glad i å bli gamlere altså, det er først nå jeg begynner å merke at jeg ikke er like sterk som før, og vet ikke helt om jeg har lyst til å ta det inn over meg.....

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat