Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-11, 08:14   #9488
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Takk skal du ha!!!
Et spm til til Stavanger kjente ....
Det finnes visstnok 2 stk Design Forum butikker i Stavanger
Hvilken av dem er nærmest Stavanger Storsenter og hvor sånn ca ligger den ?
Er på jakt etter undertøy på Change (Stavanger Storsenter) og El Naturalista sko.....
Har ikke handlet i Stavanger på sikkert 14 år.... aner jo ikke hvor butikkene er lenger....

Change ligger i Torgterrasen i midtetasjen rett ved rulletrappene, kan ikke unngå å finne den Skal du først på undertøy jakt i Stavanger anbefaler jeg deg også Sørbø i Østervåg, damene der er helt fantastiske og de har egentlig undertøy i alle prisklasser.

Design Forum har butikk i Østervåg 24 og Haakon VII's gate 7 (Ankerbygget). Håper du finner det du er på jakt etter, jeg har svart belte i shopping så det er bare å spør, er ikke sikkert jeg kan svare på alt men prøver så godt jeg kan

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose