Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-11, 20:23   #555
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Ja, jeg har vært der, men de periodene varer ikke så lenge for min del. Og så bruker jeg å tvinge i meg litt mat også. Det er jo ofte sånn at dess mindre man spiser dess mindre føler man behov for og da kan det fort bli en ond sirkel Men det er klart fett har innvirkning. Mange har opplevd at dersom man pøser på med fett fra "første dag" kan det bli vanskelig å få i seg noe særlig med mat for man føler seg bare så full av alt fettet liksom. Om det er svært lite mat du har spist en stund, så ville jeg heller prøvd å trappe litt ned på fettet en periode bare for å se om man får i seg litt mer mat for så og deretter trappe gradvis opp på fettet igjen.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat