Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-11, 19:10   #19
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: 4. dagen på lavkarbo og jeg merker forskjell!

Opprinnelig lagt inn av Kristin81, her.

Nå har jeg en god del "lovlig" snacks i huset, som mørk sjokolade, bacon crisp og Atkins-barer. Har også kjøpt inn et par desserter fra Spis deg slank, brownies og jordbærsyltetøy. For hvis jeg skulle sprekke, er det vel bedre å sprekke på disse tingene enn på høykarbo..

Morsomt at du nevner det, for jeg lagde meg smoothie i går med jordbær og fløte! (brukte i tillegg litt vann + vaniljeyoghurt). Egentlig var det vel ikke optimalt lavkarbo, for jeg brukte en halv kurv jordbær til bare meg, pluss at det var light-yoghurt. Men det var uansett forbedring!
En vanlig helg for meg kunne ofte inneholde både en 200 grams melkesjokolade, cookies, lakris og potetgull. Nå ble det istedet baconcrisp, mørk sjokolade og smoothie på snacksfronten

Det er en god start, du lærer triksene etterhvert, men det ser jo ut til at du allerede har begynt og utvide horisonten og finne alternativer du faktisk KAN såkalt "skeie" ut med på lavkarbo! Ingen er utlært i starten, man lærer underveis - nyt maten og bruk fantasien i matveien

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat