Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-11, 10:40   #2948
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Jeg har heller dårlig erfaring med frokostene på disse hotellene, bortsett fra på All inclusive. Så jeg håper vi blir like heldig som dere var. Krysser fingrene for det !
Hvordan oppbevarer du dine muffins da ?
Jeg spiser lite "brødmat". Har sikkert et brød i 3-4 uker. Så jeg deler det i 2-3 og fryser det !
Jeg hadde tenkt jeg skulle ta med en muffins eller to på flyet. For der er maten heller uspiselig ! Prøvde meg på å spesialbestille, men det nærmeste jeg kom lavkarbo var diabetikermat. Og den passet slett ikke likevel....
Men kanskje maten blir konfiskert i sikkerhetskontrollen ? (selv om den ikke er flytende)

Så lenge sønnen spiser lavkarbo, så forsvinner det meste på ett par dager.... De brødene jeg lager er sikkert mindre enn dine, da (1,5l former), oppbevarer halvparten på benken, halvparten i kjøleskapet, og tar det fram når den første halvparten er spist. Synes det smaker bedre på den måten enn fryst.... Prøver å ikke bake så altfor ofte - men de gangene jeg gjør det, velger jeg heller å spise en del av den maten og mindre annen mat (da blir det skiver istedenfor egg og bacon, omelett, kokte egg osv). De brødene jeg baker har jo perfekt fordeling, over 80% fett, så jeg synes det hjelper både å få opp fettprosenten, og på holdbarheten også.

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat