|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
På hotellet vi bodde på i Hellas var det alltid masse egg og bacon, så frokosten syntes jeg faktisk var veldig enkel å få riktig Håper det er slik på "ditt" hotell også!
Jeg er vel ikke så glad i ting som har vært frossent uansett jeg, synes nesten all mat taper seg veldig i fryseren - med noen få unntak.... Så jeg lager heller mindre porsjoner og har maten fersk Når jeg lager muffins, lager jeg helst ikke mer enn 12 i gangen - da holder de seg fint til de blir oppspist.....-Men nå skal det sies at jeg egentlig koser meg litt med å lage mat da
Jeg har heller dårlig erfaring med frokostene på disse hotellene, bortsett fra på All inclusive. Så jeg håper vi blir like heldig som dere var. Krysser fingrene for det ! 
Hvordan oppbevarer du dine muffins da ?
Jeg spiser lite "brødmat". Har sikkert et brød i 3-4 uker. Så jeg deler det i 2-3 og fryser det !
Jeg hadde tenkt jeg skulle ta med en muffins eller to på flyet. For der er maten heller uspiselig ! Prøvde meg på å spesialbestille, men det nærmeste jeg kom lavkarbo var diabetikermat. Og den passet slett ikke likevel....
Men kanskje maten blir konfiskert i sikkerhetskontrollen ? (selv om den ikke er flytende)