Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-11, 10:18   #2944
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Har det ikke blitt koslig?

I kveld er første kveld på hybelen. Litt trist og ensomt. Men jeg har heldigvis internett !

Kjempekos var det!! Misunner deg den fasen der, - og det å starte med blanke ark ift interiør og dill-dall. Nyt det.
Har du nett - har du oss veit du.

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Nei, ikke lei av jobben=) Er vel egentlig for å prøve å sikre meg jobben der jeg er nå at jeg søker Jeg er jo innleid til Statoil, og nå har de lyst ut så jeg vil prøve å kome meg inn å bli fast ansatt=) Det er ikke lett, for det er et par tusen søkere... Men da er det jo desto viktigere med gode referanser.. Bare det at jeg ikke klarer å lese han helt som skremmer meg litt.. Mn jeg vet det er teit, og jeg vet at jeg må spørre han... Jeg skal det asså

Bra det gikk bra da!!! Håper du får den, *krysser fingre*. Spennede sånt no' - og litt ekkelt. Den vurderingsfasen. Når han svarte deg som han gjorde så lover jo det godt synes jeg.

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Nei, vi var to - mamma og jeg. Jeg bestemte meg for å la det bero litt. Har gått på denne smellen før med å være for ivrig ang. han, såååå...
Det var fantastisk! Skulle vært med alle sammen

Du vet best selv, det er jeg helt sikker på. Hvordan er han å snakke med da? Tilfører han deg noe positivt (foruten litt sommerfugler)?
Kos deg og nyt fasen - uansett.

Klem til damene!!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat