Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-11, 09:50   #2942
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Fri fra jobb i dag og har planer om å bake litt til ferieturen.
Regner med at frokosten på hotellet kan bli en utfordring.
Vanligvis byr greske og kypriotiske hotell på stort sett hvitt brød, syltetøy, honning og kanskje litt ost og feta..... Nå skal jeg ikke være helt pesimist da.... en kan jo håpe på litt egg i det minste. Men har tenkt å ta med meg et "brød" i beredskap.
Har noen av dere prøvd å fryse ned disse muffinsene m/ost ?
Jeg har ikke tall på hvor mye bakst jeg har kastet. Har prøvd forskjellige oppbevaringsmåter. I kjøleskap, i bokser, kurv på kjøkkenbenken osv. Det meste blir ekkelt i kjøleskap, synes jeg. Bortsett fra brødet.
Jeg er egentlig ikke spesielt glad i å lage mat, så jeg synes det er greit å lage litt, når jeg først er i gang. Da er jo fryseren grei og ha. Men kresen som jeg er, så synes jeg mye lavkarbo blir uggent etter tining !!

På hotellet vi bodde på i Hellas var det alltid masse egg og bacon, så frokosten syntes jeg faktisk var veldig enkel å få riktig Håper det er slik på "ditt" hotell også!

Jeg er vel ikke så glad i ting som har vært frossent uansett jeg, synes nesten all mat taper seg veldig i fryseren - med noen få unntak.... Så jeg lager heller mindre porsjoner og har maten fersk Når jeg lager muffins, lager jeg helst ikke mer enn 12 i gangen - da holder de seg fint til de blir oppspist.....-Men nå skal det sies at jeg egentlig koser meg litt med å lage mat da

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat