|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.
Klarer rett og slett ikke henge med dere, jeg.
Masse spørsmål om hybelen altså .
Her et bilde av senga/sofaen min.
Vedlegg 8928
Har det ikke blitt koslig? Så langt har jeg bare seng og bokhylle her. I morgen blir det TV og TV-benk. Og håper jeg klarer å få tak i et fint bord og stoler også.
Det står på SiO sine nettsider at hybelen er 10-11 kvadratmeter. Har målt selv, og funnet ut at selve oppholdsrommet er 11 kvadrat.
Men så er det en liten gang og et helt eget bad, så tilsammen ender det på 15 kvadrat. (pluss fellesområde med gang og kjøkken)
I kveld er første kveld på hybelen. Litt trist og ensomt. Men jeg har heldigvis internett !
Så koselig!=) Og så bra at du fikk eget bad Ja, skjønner det er litt rart sånn med en gang, men er jo fantastisk at du endelig fikk hybel da 
Bente: Ja, jeg hørte på deg og ringte Det var kjempeskummelt og jeg hadde stooor klump i halsen og magen, men han sa ja - så det er jo supert=) Også la han til at det var veldig bra at jeg søkte, så jeg velger å ta det som at han synes det er bra ikke bare for min egen del (tryggere jobb osv), men at han gjerne vil ha meg videre Nå må jeg rette opp cv'n min 

|