Opprinnelig lagt inn av bente1, her. Ta mot til deg og ring, du. Det blir sikkert mye enklere i virkeligheten enn oppe i hodet ditt.. Noen ganger må man bare hoppe i det - og uansett hvor ille det blir, får du bare ubahaget to ganger ved å sitte og grue deg Spennende med ny jobb da - er du litt lei av å drive og reise ut kanskje? Jeg har vært borte hos datteren min og skravlet en stund - veldig koselig Ellers var det grillribbe med blomkålmos og salat til middag i dag. Rikelig med fett, så en blir god og mett av det ja
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Ta mot til deg og ring, du. Det blir sikkert mye enklere i virkeligheten enn oppe i hodet ditt.. Noen ganger må man bare hoppe i det - og uansett hvor ille det blir, får du bare ubahaget to ganger ved å sitte og grue deg Spennende med ny jobb da - er du litt lei av å drive og reise ut kanskje? Jeg har vært borte hos datteren min og skravlet en stund - veldig koselig Ellers var det grillribbe med blomkålmos og salat til middag i dag. Rikelig med fett, så en blir god og mett av det ja
Nei, ikke lei av jobben=) Er vel egentlig for å prøve å sikre meg jobben der jeg er nå at jeg søker Jeg er jo innleid til Statoil, og nå har de lyst ut så jeg vil prøve å kome meg inn å bli fast ansatt=) Det er ikke lett, for det er et par tusen søkere... Men da er det jo desto viktigere med gode referanser.. Bare det at jeg ikke klarer å lese han helt som skremmer meg litt.. Mn jeg vet det er teit, og jeg vet at jeg må spørre han... Jeg skal det asså Så kos med pratestund med dattera Og middagen hørtes kjempegod ut Jeg har spist 3 kokte egg med salt på jeg