|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.
Jeg tror jeg var fin altså - hehe - og fikk masse bekrefelser på det fra de nærmeste. Så godt. Og følelsen når kjolen smatt på - ohlala - DET var bekreftelsen sin det! Nå er det bare å fortsette.
Tror du at det er den ene brødbiten?? Magen er i alle fall større enn den biten jeg spiste.... Godt jeg ikke spiste mer da.
Blir du bedre av lavkarbo eller? Har du testet forskjellige medisiner - eller er den du har god nok?
Du VAR fin - basta, ikke still spørsmål med deg selv nå
Kan godt være brødet, men kan jo selvfølgelig være at alkoholen også spiller inn - uansett så er det ute av kroppen i morgen
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Takk snuppa! Det er bare så dumt at PM forverrer migrenen sjøh.. Hvis ikke hadde det vært tørstedrikken i dag (les: trøstedrikken da)
griner litt med deg snuppa. Håper du greier å kose deg med besøket til tross for migrenen!
Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.
Heihei alle=)
Har vært lenge våken og lest meg opp underveis idag, har bare ikke orket skrive.. Vet ikke hvorfor jeg er sånn noen dager, men alt bare blir et ork liksom Jeg driver å prøver å manne meg opp til å ringe en fra jobb å spørre om han kan være referanse for meg... Søknadsfristen er imorgen, så jeg MÅ spørre nå liksom.. Synes bare det er så vanskelig med han, jeg sliter litt med å lese han og derfor er jeg liksom ikke sikker på om han er skikkelig fornøyd med meg... Scary as shit den samtalen liksom, og ja jeg vet det er fjollete... Men jeg får sånn vond klump inni meg når jeg tenker på å plukke opp tlf.. Ved siden av det driver jeg å forbereder litt for å reise til Bergen imorgen.. Litt lite motivert ja, men det blir sikkert greit... Usannsynlig kjedelig å være en uke i en by hvor jeg ikke kjenner noen da, meeen men=)
Ta mot til deg og ring, du. Det blir sikkert mye enklere i virkeligheten enn oppe i hodet ditt Noen ganger må man bare hoppe i det - og uansett hvor ille det blir, får du bare ubahaget to ganger ved å sitte og grue deg
Spennende med ny jobb da - er du litt lei av å drive og reise ut kanskje?
Jeg har vært borte hos datteren min og skravlet en stund - veldig koselig Ellers var det grillribbe med blomkålmos og salat til middag i dag. Rikelig med fett, så en blir god og mett av det ja
|