|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Heihei alle=)
Har vært lenge våken og lest meg opp underveis idag, har bare ikke orket skrive.. Vet ikke hvorfor jeg er sånn noen dager, men alt bare blir et ork liksom Jeg driver å prøver å manne meg opp til å ringe en fra jobb å spørre om han kan være referanse for meg... Søknadsfristen er imorgen, så jeg MÅ spørre nå liksom.. Synes bare det er så vanskelig med han, jeg sliter litt med å lese han og derfor er jeg liksom ikke sikker på om han er skikkelig fornøyd med meg... Scary as shit den samtalen liksom, og ja jeg vet det er fjollete... Men jeg får sånn vond klump inni meg når jeg tenker på å plukke opp tlf.. Ved siden av det driver jeg å forbereder litt for å reise til Bergen imorgen.. Litt lite motivert ja, men det blir sikkert greit... Usannsynlig kjedelig å være en uke i en by hvor jeg ikke kjenner noen da, meeen men=)
Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.
Rikkemor: Hvilken kino var dere på? Jeg skal muligens ut med noen jenter i kveld og se Bridesmaids. Passer jo fint, ettersom to av jentene gifter seg de neste ukene 
Vi var på Hjelp, vi er i filmbransjen.. Anbefales ikke.. Heheh Ja, det passer jo perfekt dA=) Og kos med skikkelig jentefilm
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Rikkem0r: betalte du mye for den Udosen du bestilte?
Jeg kjøpte på helsekosten jeg, så det var ganske dyrt.. Tror ikke det er så dyrt hvis du bestiller fra iherb asså=)
Håper du koser deg med stek og besøk(?) Prutti'n 

|