Hei alle sammen! Jeg er ny på forumet, og også ny i vektnedgangsprosjekter, inkludert lavkarbo. Genialt med et slikt forum hvor man kan støtte og oppmuntre hverandre, samt søke svar på ting man lurer på. Jeg er 38 år, og har planer om å gå ned 7 kilo til jul. Har spist lavkarbo siden fredag 11.08.11, men er usikker på om jeg spiser riktig. Foreløpig ingen planer om et altfor strengt regime, men vil jo at vekten skal gå nedover! Så om den skulle stå bom stille, så får jeg heller endre kostholdet underveis. Jeg spiser om lag tre-fire små skiver med lavkarbo brød/knekkebrød om dagen. Er dette ok? Videre lurer jeg på om dere kan svare meg på hvor uheldig det er med en frukt om dagen? Jeg er helt tussete etter frukt, og den hjelper meg til å unngå søtsaker. Og så er det greit å hive i seg et eple eller en banan når sulten kommer på når man sitter i bilen el. (jeg kjører MYE i jobben min hver dag!) Og et stort ( om mulig noe tåpelig....) spørsmål til slutt.....; Går man ned i vekt på lavkarbodiett, eller MÅ man på Ketolysekur for at kiloene renner av? Gleder meg til å følge dere alle her inne fremover! Dette klarer vi!!!