Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-11, 15:14   #2917
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hellu damer!!!

Nå har jeg stått opp (nesten) og kost meg med å lese igjennom helgens skravlinger her inne. Er ikke helt våken nok til å huske helt hvem som sa hva da...

Grattis med hybel til Appelsinpiken og leilighet til ..Rikkem0r? hehe. Så gøy med oppussing, fargevalg, IKEA (som har mye, men aldri alt det man skal ha akkurat da) interiør og planlegging. Me like! På ifi.no er det mye inspirasjon og gode tips til oppussing (hvis dere ikke har bestemt dere helt)

Og du Dollsine var tilbake igjen forstod jeg? Good! Kjipt med migrene da - og gjester og hverdag.. Hm.. Sender god-bedring-klem og varme tanker til deg! Ta det med ro - det er lov å være syk!

Og du Pruttis flørter og det som hører med? Da tenker jeg både på den deilige spenningen, de uavklarte forventningene og den såre delen som blottlegges litt. Merkelig det der. Godt og vondt på samme tid. Sikker på at jo mindre tu tenker, jo bedre går det. Husk at han er mann, han tenker ikke! Tror det er en greie vi driver med jeg; funderer, analyserer og tolker - og da ofte mere enn det som er bra for oss. Lev du - vær deg selv og pust med magen - det er jeg sikker på blir bra. For dere begge to.

Var på fest i går jeg da (fant en snerten ola-kjole i skapet, som ikke har passet siden 2006!!!!! Satt som den skulle vært skreddersydd - Mmmm)
Følte meg vel og fin. Tenkte på det dere snakket om oppi her et sted; om å se verdien i seg selv: tror jeg har noe å gå på der jeg også. Jeg følte meg vel og fin, - men likevel så er jeg ikke 100% avslappet i selskapssituasjoner... Har lite tillit til at folk skal være snille mot meg...på et vis. Venter liksom på at noen skal si noe kjipt, gjøre noe dumt.. Hm. Vet ikke helt, men jeg tenkte på det i går også.. Skeptisk jeg. Må jobbe med det der, vet bare ikke helt hvordan jeg angriper det.
Men festen var ok den altså! Litt sliten i dag. Og dessuten er magen min skikkelig oppblåst..Skjønner ikke helt hvorfor.. Røyk riktignok på en bit med Foccatia i går, - men den var ikke sååååå stor. Hm..

Regner med det blir bort til i morgen - hverdager er greie sånn.

Ønsker alle damene en fortsatt god dag!!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat