Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-05, 16:44   #15
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 66
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Det har lite å si hvor kjøttdeigen kommer fra,du får neppe creuzfeld jacobs av den uansett.

Dersom jeg skulle være i tvil på importert kjøtt måtte det i såfall være kjøtt med beinmarg,det er nemlig i beinmargen at eventuelle prioner sitter. Så slapp av og kjøp importert kjøtt. Ingen har fått kugalskap av det før,skrapesjuke eller hva du nå måtte kalle det.
Og om uhellet skulle være ute trøst deg med at livet før døden bare varer noen få måneder.

Nei nå gjør jeg det igjen,min galgenhumor er nok litt på kanten,men jeg mener nå alvorllig at redselen for importert kjøtt er overdrevet.

Tror faktisk at kyllingfaktoren er verre enn oksekjøtt.