Takk Bente! Jeg husker også den diskusjonen. Er ikke redd for å komme for høyt på proteinene nei; utfordringen er å komme lavt nok. Jeg sier her at jeg ikke skal over 70 g/dag, mens jeg før ferien satte 80g/dag som maksmål. Det er 70 kg som er målvekta mi vet du. Trenger ikke verken brød eller knekkebrød, spiste det mest for variasjonens del. Og for at det var enklere å ha med matpakke med brød enn med salat på jobb. Jeg kjenner jeg gruer meg ift om jeg blir sulten, spesielt når jeg er på jobb. Hva kan jeg spise da? Ost går jo ikke pga proteinmengdene. Og så er jeg redd for å begynne å fryse igjen Det er kanskje det jeg gruer meg mest til nå.... Hva gjør jeg da? Takk til deg og Sanna for linken til den siden. Ble litt skremt da jeg så at jeg måtte spise 21000 kcal/dag for å opprettholde vekta mi men så det var en kommafeil - amerikanerne bruker ikke komma i tall men punktum. I følge denne siden skal jeg ha følgende for å gå ned i vekt: 1,308 calories pr dag.10g kh/dag 136 g protein/dag 81 g fett La inn at jeg er stillesittende, for det er jeg i grunnen. Hvis jeg legger inn at jeg driver med lett trim så øker kcal til 1571/dag og fett til 110 g/dag. Protein er likt, og kh har jeg selv bestemt. Dette er nesten dobbelt så mye protein som jeg tenker det.... Hva slags tall la du inn da Bente som kom så langt ned på kcal??