Opprinnelig lagt inn av chippy, her. Hei alle sammen! Har vært lite innom her siste uken av naturlige grunner, tirsdags ettermiddag ble min førstefødte sønn født Alt vel med mor og barn Så av naturlige grunner har jeg egentlig bare nesten vært på sykehus og spist utrolig lite og bare vært "i ekstase". Han skal hete Felix Ble litt feiring og litt kaker så falt ut av ketose samme dagen, men har allerede starta fett spisingen for å starte opp maskineriet.. Gikk også ned noen små gram denne uken så er egentlig veldig fornøyd. Vel mer enn fornøyd denne uka
Opprinnelig lagt inn av chippy, her.
Hei alle sammen! Har vært lite innom her siste uken av naturlige grunner, tirsdags ettermiddag ble min førstefødte sønn født Alt vel med mor og barn Så av naturlige grunner har jeg egentlig bare nesten vært på sykehus og spist utrolig lite og bare vært "i ekstase". Han skal hete Felix Ble litt feiring og litt kaker så falt ut av ketose samme dagen, men har allerede starta fett spisingen for å starte opp maskineriet.. Gikk også ned noen små gram denne uken så er egentlig veldig fornøyd. Vel mer enn fornøyd denne uka
Wooow, gratulerer så mye! Nyyyt tiden fremover