|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
God kveld/natt damer=)
Her har det som vanlig kommet masse nytt siden jeg var innom sist Koser meg når jeg kan sitte å lese meg opp, bare den teflonhjernen som svikter litt på hva det er jeg skal huske når jeg til slutt kommer meg igjennom da 
Ikveld har jeg vært på kino og ute å spist med et par venninner, kjempekoselig =) Og deilig at jeg endelig kan få med noen ut uten å drekke på en lørdag, jeg er nok LITT lei av den hærre fylla ja Nå er det sofakos med te, mac og tv=) Har bretta klær, vaska klær og hengt opp klær og sitter igrunn bare å venter på "sjåfør-telefon" =) Har lova tante og onkel at jeg skal kjøre de hjem i natt og det kunne bli alt fra 12- 2 fikk jeg beskjed om, så da sitter jeg her da=) Har kokt egg nå også, tenkte å lage meg eggehakk Brød er tatt ut av fryseren og, så blir nok snadder-frokost imorgen det ja=)=)=)
Så koselig med fine tilbakemeldinger fra dansekompiser Bente! Og kjempebra at du føler deg fin og at det blir lagt merke til=) Det gjør så mye for selvtilliten 
Prutti'n, han der høres jo ut som en skikkelig åreit kar!=) Bente og Dollsine har sagt det meste, så jeg velger å bare si meg enig med de kloke damene=) Håper du tok på den røde kjolen og at du storkoser deg ikveld 
Og så gøy med hybel asså Appelsinpiken =) Bra du fikk litt avslag første mnd siden den var møkkete, det skulle bare mangle..! Håper du storkoser deg, og at du fikk bad alene??? Sikker på det blir kjempefint uansett! 

|