Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-11, 23:00   #2889
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Fortsettelse.....

Jeg og gleder meg til å logge på og lese oppdateringene - og blir desto mer skuffet hvis det ikke er noen

Når det gjelder deg Prutti så tenker jeg....

Så deilig at han har en vakker måte å være på. Hva kan være bedre enn det? Og dere har en annen tone når dere er alene; godt å høre. En mann som roser seg selv på en måte andre kan lære av - bra! Jeg er sikker på at det er flere enn meg som gjerne mottar tips...

Du er klar over at du er vanskelig å lese, kommunisere med og at du blir tolket som arrogant: for meg høres dette ut som det er en del av skallet du omgir deg med for å beskytte deg selv mot å bli såret, skuffet eller noe sånt? For en herlig mann som ser "bak" skallet og ser den virkelige deg! For et kompliment da gitt; du vet han vil ha det beste - og så vil han ha deg!! Gi litt slipp på tanken om at du ikke er bra nok for ham,og se hvor det kan føre hen.....

Tenk positive tanker, og det positive gror er det noe som heter. Det gjelder også deg Pruttisnuppi. Å si til seg selv at jeg ikke er verdt noe får en til å føle seg mindre verdt. Å tenke at jeg er verdt noe - da blir en verdifull. Det må bare gjentas, og gjentas og gjentas og gjentas og gjentas og gjentas osv...

Ja så er du konservativ og prippen. So what?? Du tror vel ikke du er alene om å være det?? Dette har da ingen betydning for om man vil være sammen med andre eller ikke. Og det vil jeg si, at sånn jeg "kjenner deg" så vil jeg ikke påstå at du er kjedelig nei, for det er du ikke!

Alle liker ham. Jeg passet vårt felles "tante og onkel"-barn i dag, og når han var ferdig med sykkelturen kom han innom for å levere den. Det han egentlig gjorde var å hilse på mamma og legge seg på sofaen. Jeg hadde en svart, sid kjole (som var blitt såååå for stor!) som jeg følte meg fin i. Han bare målte meg fra topp til tå, smilte og sovna. Fnis. Herlig!

Beskjed om å ta på rød kjole i bursdag. Må vel adlyde. Jepp det må du!

Du sier det verker i hjertet når jeg tenker på å reise opp igjen og spør om det er pga av ham. Ja hvorfor ikke? Kjenn litt på den følelsen, kjenn på verken. Og se om du ubevisst skaper "kaos", uro e.l rundt deg som en måte å håndtere det du kjenner på.

Tenker dette er nok for å kveld. Kos deg i det gode selskab snuppen!

Svar med sitat