|
Sv: Min bmi 19,5!
Kanin-delen viser hvor kort tid det tar før man får negative bivirkninger av høyt proteininntak og lavt fettinntak. Jeg har ikke lest detaljene, jeg uthevet for å vise at skadepotensialet er tilstede som bevist. Ellers synes jeg Pål har gode argument for viktigheten av å innta mye fett når man spiser lite kh, og det var det som var poenget mitt.
Sitat:
Takk, men det var krassheten jeg reagerte på. Du kan stoppe å forsøke å få meg til å se smålig ut nå. Det holder, vil jeg tro.
Jeg har ingen behov for å få deg til å se "smålig ut" - dette er heller ikke personlig. Du velger selv hvordan du oppfatter kritikk - om du oppfatter den som krass er det lite jeg kan gjøre med det. Jeg er ikke kjent på forumet som anklagende, kritisk, usaklig og ufin mot de andre medlemmene, så jeg beklager virkelig at du oppfatter meg slik.
Jeg skal se om jeg kan ordlegge meg på en måte som ikke oppfattes som krass neste gang jeg kommenterer anbefalinger jeg etter lang erfaring med lavkarbo både personlig og på forumet ser på som potensielt helseskadelige 
Fint at vi fikk oppklart litt uklarheter, det er ikke alltid lett for de som leser innleggene og forstå hva som egentlig menes, og forskjellige personer vil med sin forskjellige bakgrunn også oppfatte ting forskjellig.
Are we good? 
|