|
Sv: Min bmi 19,5!
Jeg mistenkte at du trodde jeg anbefalte TS en PSMF diett, ja. Den er omstridt, det har jeg fått med meg. Nei, det var ikke min intensjon å anbefale noen som helst diett. Jeg mente kun en opptrening til å spise mer fett, det skulle jeg presisert mye tydeligere.
Sitat:
Jeg skal gi deg kilder til mine påstander, det hadde jo vært fint om du hadde gjort det samme - siden din påstand var begrunnet i "om jeg ikke tar feil"... noe som i mitt hode betyr at du ikke er 100% sikker på at det du sier er riktig...
Jeg lurer litt på hvilken fordeling det dreier seg om i kanin-sitatet ditt, for jeg lurer på om det ikke kan være en langt skjeivere fordelig enn 50-50 det er snakk om her.
For øvrig har du rett i at jeg ikke var 100% sikker. Det var derfor jeg skrev det jeg skrev.
Det sagt, så må jeg nå beklage, for det er en feil i det første inlegget mitt. Jeg tok karbohydrater for gitt og tenkte bare på fordelingen mellom fett og protein, men jeg ser nå at det er nesten umulig å ikke misforstå det sånn som jeg skrev det. Selvfølgelig skal det være litt KH i kostholdet også, så jeg skal fikse på den.
Sitat:
Jeg er mer interessert i å advare mot råd som ikke er helsemessig begrunnet enn å la være og "sette deg ut".
Takk, men det var krassheten jeg reagerte på. Du kan stoppe å forsøke å få meg til å se smålig ut nå. Det holder, vil jeg tro.
|