Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-11, 15:02   #2883
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Da var jeg hjemme igjen etter en koselig formiddag. Har fått danset meg litt varm i kroppen og skravlet masse. Fikk såååå mange "wow..." og "å gud..." og kommentarer om hvor flott jeg så ut i dag - skikkelig energiboost Tror de siste kiloene jeg har tatt av har forsvunnet på veldig synlige steder (les: spesielt rundt mage og midje), så føler de blir mye mer lagt merke til enn de første kiloene som gikk av. Veldig gøy og ekstra motivasjonsfaktor for å komme dit jeg ønsker

Dollsiene: Herlige gubben din - vær glad du har en slik mann

Sanna: Jeg vet ikke jeg om det er meg det er noe i veien med, men jeg synes så definitivt ikke det med kjærligheten blir noe enklere med alderen jeg....... Men nå er nå jeg over-emosjonell da, så det er kanskje hos meg selv problemet ligger - blæææææ - hadde engentlig vært bedre om jeg kunne skylde på noen andre

Pruttis: Kos deg med å tilbringe tid sammen med en god venn som gir deg litt flørt og krydder i hverdagen du. Hvis du skulle ønske at det skal bli noe mer, så finner du ut av det med tiden. Alle mennesker vil ha egenskaper man synes er fantastiske og andre egenskaper man irriterer seg over - forelskelsen kan gjøre en blind for dem, men hverdagen vil likevel få dem fram i lyset Som den håpløse romantikeren jeg er har jeg jo tro på at til syvende og sist er det Kjærligheten man har for hverandre som er det som avgjør. -Men nå har jeg jo også blitt bevist feil å det området, så kjærlighetsråd fra meg er kanskje ikke verdt å høre på...

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat