Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-11, 12:23   #2881
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Du Prutten, du Prutten !
Søren ikke lett å være ung.....
Har det friskt i minne, men er jaggu glad jeg slipper å være der.
Ikke for at jeg synes det er kjekt å se klokka tikke mot gamleheimen, men glad jeg har den gamle, kjedelige gubben min. Selv om jeg irriterer meg grønn over han mange ganger. Ganske mange ganger.
Og vet du hva ? Ting jeg i ungdommen syntes var sjarmerende ved han, er det jeg irriterer meg mest over nå !
Tør ikke tenke på hva han irriterer seg over hos meg ! Sikkert ingenting, for jeg er jo i grunnen ganske perfekt !

Ja, men Sanna, det er jo vi kvinner som er perfekte, vi må bare finne oss en verdig mann Eller? Regner med det blir slik med årene, at man kan få nok av det gode. Eller at det ikke blir like sjarmerende?
Det er ikke greit å være ung, det er sant det. Gleder meg til dette kapittelet er over og jeg har kommet helskinnet fra det, men så lenge man står i det - hvorfor ikke nyte det samtidig? Denne flørten har vært en del av meg hele dette året. Det er litt slitsomt med avstanden, særlig når våre beste venner ønsker oss så gjerne sammen. Det igjen kan også gå galt og skape kinkige situasjoner, men vi har nå klart oss så langt. Spennende er det, og jeg er så sjarmert. Til tross for Fyren som klarte å lage riper i lakken, så har jeg hatt Flørten i hjertet hele veien. Litt ufint å "holde på" med to samtidig. Men hei, er det i forskjellige postnumre, så er det nettopp det Fnis.

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat