Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-11, 11:33   #2879
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Klart du ikke skal hoppe inn i noe du er skeptisk på Prutti; men hva er det som gjør det skeptisk? At han passer så godt inn? Kanskje det er det du trenger; noe rolig, noe som ikke "trigger" og eller utfordrer deg? Nyt å være sammen med ham du, og den roen du får ved ham og felles venner er bare bonus.

Et annet spørsmål: blir det for skummelt med denne karen? Fordi du ser han kan være en som passer? Jeg bare spør...

Du har hatt en tøff periode nå, og trenger tid på å bli bedre. Bruk den tiden og dropp den samvittighetsgreia! klemmer er sendt!

Eneste jeg er skeptisk til er hans væremåte, hvorenn dumt det høres ut. Rett og slett fordi jeg vet at han er en flørt av natur, og hvorfor skal det være konsentrert til meg? Nei, det tror jeg ikke på, altså. Men, det kan jo være det jeg trenger nå, å ha litt tro! For hvis jeg innbiller meg at det er til meg, så kanskje jeg klarer gjenspeile noe tilbake? Noe som gir han noe som kan minne om et håp? Et håp om at jeg kommer tilbake?

Ja, det er skummelt at han passer så inn. Samtidig vet jeg at hvis jeg møter noen som er "perfekte" og som samtidig er veldig lik meg selv, så får jeg avsmak. Deluxe. Det blir for kjedelig. 3 minutter etter jeg hadde fått klærne på kroppen, så starter han en usaklig diskusjon om hvorfor jeg går i svart. Hallo? Leave me alone please, men neida, her skal det spøkes med - og jeg elsker det. I was made for loving you, baby! Etc

STOR KLEM

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat