|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Morning ladies!
Trøtt som en... ja, jeg er et dovendyr. Kom meg særs sent i seng, lå selvfølgelig å snurra fra rundt 03 til 08, så når jeg endelig sovna engang etter 08, så blir jeg vekt av mr. Flørt som stod i romdøra og var så søt. Fjott.
Mamma forguder ham, så når jeg endelig kom meg opp, så satt de i stua og leste aviser og drakk kaffe. Jeg mener, våkna jeg plutselig i framtida?? Hjertet mitt, altså
Maten denne gangen får gå som den går, igrunn. Jeg er veldig uvel (pga. nerver) og spiser igrunn bare for å få nok energi. Jeg syter ikke over det, og jeg orker heller ikke ha dårlig samvittighet for det.
Mr. Flørt har tatt sykkelen min og er nå på vei til Saltstraumen sammen med en venn. Fint vær, så de får sikkert en kjempefin tur. Svett skal'n bli Blåser selvfølgelig friskt, så litt svalt blir det forhåpentligvis også.
Var sååå godt for sjela å være sammen med venner i går. Når vi fire er samlet så er det ingenting annet som betyr noe. Tiden flyr så fryktelig fort! Å bare være seg selv...
Nå er det ferdigkokte "potenskuler", som mamma så fint kaller det Fnis.
Bente: Problemet er at han er FOR perfekt. Han passer inn i enhver setting tenkelig. Han er en snill gutt, absolutt. 
Håper alle har en herlig formiddag - det har jeg