|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Godmorgen alle sammen. Som vanlig tidlig oppe her Nå har jeg dusjet, sminket meg og pyntet meg med noen klær som jeg fikk funnet fram sist jeg ryddet i skapet, ting jeg ikke har kunnet bruke på en stund. Føler meg ganske så fin og fjong egentlig. Så nå skal jeg slappe av med litt kaffe og litt mat før jeg stikker avgårde i 10-tiden. Gleder meg både til å danse, promotere og ikke minst treffe igjen "gjengen"
MariaB: Hehehe, skal love deg at jeg også hadde vært litt bisk om jeg ble vekket 5.30... Før jeg fikk barn sov jeg alltid lenge om morgenen, mens de var små ble jeg jo vekket tidlig, og så etter at de begynte å sove lenge har det vært meg som har fortsatt å våkne tidlig Enhver alder har sin sjarm og sine utfordringer med disse små - og så skjønt at du lot oss få dele med deg at minstemann reiste seg for første gang - herlig
RikkemOr: En blanding slik som MariaB forslo kunne jo vært en god ide? -Da får du litt av begge deler, så slipper du si nei til noe Er kjempekjekt å sitte og planlegge slik, tenk langsiktig, at du skal bo der noen år framover, samtidig som å få det litt kult i dag. Trenger ikke koste så mye. På soveromet mitt spanderte jeg litt penger på en kul tapet i stort mønster i lilla og grått, en billig tapet i lys grå på de andre veggene. Innredet med en billig hvit himmelseng m nattbord og to enkle hvite komoder fra Ikea, et bilde i lilla over den ene kommoden og et speil m grå ramme over den andre, noen få pynteting i lilla glass, et sengeteppe i grå fløyel fra H&M - vips så ser det ut som et luksusrom til en veldig billig penge
Pruttilutt: Hørtes ut som du har hatt en veldig koselig kveld, kjempeglad for å høre det vennen Er du så sikker på at mr Flørt ikke er noe for deg, da? Jada, vet at snille piker ofte velger slemme gutter, men det går jo an å snu på den trenden, vet du
|