Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-11, 07:30   #2872
MariaB
Seniormedlem

Medlem siden: May 2009
MariaB er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God morgen damer!

Her er man borte i to usle dager, og det er en haug med nye sider! :shock: Kan desverre ikke kommentere alt og alle!

Rikkemor: Gratulerer!!!!! Vi flyttet inn i nytt hus i januar, og det er så deilig! Ang vegger, hva med en kombinasjon? Vi har mdf panel i gangene, samt 3 vegger på hvert soverom (1 vegg med tapet). Resten av huset er tapet. Tapet er veldig greit med tanke på valgmuligheter senere, mens mdf er jo kjempefint og SYKT enkelt å slå opp! Ferdig arbeid liksom

Bente: Åh, snakk om supermamma da! Nå fikk jeg dårlig samvittighet etter å ha vært litt bisk mot størsten som var oppe 5.30 i dag.....men særiøst, det er LØRDAG! Kos deg med salsan!

Prutti: Der var du hjemme igjen ja! Så deilig! Håper ting løser seg og du føler deg bedre etterhvert!

Dollsine: Håper du klarer å stanse migrenen! Og lavkarbo venner er supert! Veldig godt å ha noen å dele ting med! Jeg har mamma og det er gullverdt!

Som sagt er vi tidlig oppe her en lørdagsmorgen...uff, og jeg som er tidenes mest morgengretne person...ikke bra! I tillegg har vi overnattingsbesøk av ei god venninne, så jeg bør nok få i meg litt kaffe før hun våkner
Vi har vært to dager på hytta, og kost oss med veldig fint vær! Maten har også gått veldig bra, men jeg skeiet litt ut i går da jeg fikk besøk...jaja, det går vel helst bra

Og så må jeg dele: Minsten på 9 mnd klarte i skrivende øyeblikk å reise seg på to bein for første gang!! Store flinke gutten min

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat