Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-11, 00:10   #2870
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 39
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Panel er fint, men kanskje du kan bli litt lei av det i lengden? Jeg vil anbefale glatte, større variasjonsmuligheter på sikt. I mitt hus har jeg feks tapetsert en av veggene i flere av rommene og beholdt resterende vegger hvite. Det blir utrolig kult - og skulle jeg bli lei tapeten kan jeg bare tapetsere om den ene veggen eller male over den. Utrolig mye enklere enn å rive ned panel hvis du blir lei den

Jeg elsker tenke ut og designe rom - og både kjøkkenet og soverommet mitt er jeg bare sååååå fornøyd med hvordan jeg fikk ordnet, - men det blir jo "min" smak da - slett ikke sikkert du liker det samme Du får ta en tur innom og se hvis du er i Stavanger

Er pga akkurat det der at jeg vurderer.. For snakka litt med ei venninne ift å tapetsere f.eks den ene veggen på soverommet... Vanskelig akkurat den der... panel er koselig, men slett vegg er kult liksom... I'm driving myself crazy allready

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Nå får vel jeg ta kvelden her også. I morgen formiddag skal jeg opp på Nato basen her med litt dansing og promotering av salsaen. Blir kjekt, treffer noen salsavenner jeg ikke har sett siden begynnelsen av juni, da vi avsluttet sesongen
Går glipp av frokost med sønnen da, men han greier vel lage seg mat selv for en gangs skyld Han er litt bortskjemt, jeg vekker han hver dag med stekt egg og bacon og kaffe og te m cocosa stående klar på plassen hans Hønemor,... jeg.... nei....

Natti natt alle sammen, sove godt

Fint å være hønemor Jeg pleide å få frokost servert på senga når jeg gikk på skolen da jeg var yngre *Gode minner* Det var sååå kosestund med frokost og tegneserier på tv en halvtime før jeg sto opp
Kos deg masse med dans imorgen

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat