|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Tror hodet berger i kveld, og i morgen og. Det er mer symptomer på noe stort som er på vei. Får tro jeg greier å stoppe det før det tar av denne gangen. Som oftest ser jeg det først etter at jeg hadde symptomer på forhånd. Nå da jeg faktisk ser dem, så er det jo håp??
I dag har jeg delt oppskrifter med to kjenninger som begge legger om kostholdet til lavkarbo. En fordi hun vil slanke seg, en fordi hun burde. Uansett tror jeg begge vil ha gode effekter av omleggingen. Bonusen blir en evt vektnedgang. Artig å se at flere prøver og begge disse har jeg håpet ville prøve.
Godt hodet berget kvelden - håper det går over med medisinene slik at det ikke blir noe mer ut av det!
Så kjekt at to venner også legger om til lavkarbo. Kjekt å ha noen å dele oppskrifter med og prate med - og ikke minst som en kan spise samme mat som når en treffes. Du blir jo deres guru du nå, tenker jeg
Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.
Jeg er nå godt plassert i sofakrokoen min og suser rundt på nettet og ser på baderomsinnredning, kjøkkeninnredning, integrerte hvitevarer, dusjkabinett, fliser - ja, you name it! Jeg hadde jo ikke egentlig tenkt over hvor mye påvirkningskraft jeg faktisk har på denne leiligheten... Jeg styrer jo ALT! =) farger, kjøkken, bad, elektriker - hele pakka=) And I like it, I like it alot! Kontrakten er underskrevet og fremover blir det myyyye planlegging=)=) Hva tenker dere forresten?? Jeg håper på å få grini meg til gipstak, for jeg liker ikke takess... Så da blir det helt plant tak... På veggene blir det mdf-plater... Jeg heller mot panel... Meeeen... Hadde det vært kult med helt glatte vegger også eller?? Vinglepetter jeg sier du? JEPP=)
Gratulerer vennen - så kjekt - å deilig å kunne bestemme så mye selv da - da kan du jo få det akkurat som du vil.
Panel er fint, men kanskje du kan bli litt lei av det i lengden? Jeg vil anbefale glatte, større variasjonsmuligheter på sikt. I mitt hus har jeg feks tapetsert en av veggene i flere av rommene og beholdt resterende vegger hvite. Det blir utrolig kult - og skulle jeg bli lei tapeten kan jeg bare tapetsere om den ene veggen eller male over den. Utrolig mye enklere enn å rive ned panel hvis du blir lei den 
Jeg elsker tenke ut og designe rom - og både kjøkkenet og soverommet mitt er jeg bare sååååå fornøyd med hvordan jeg fikk ordnet, - men det blir jo "min" smak da - slett ikke sikkert du liker det samme Du får ta en tur innom og se hvis du er i Stavanger
|