Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-11, 22:51   #24
Tidl. medlem
Gjest

Sv: Hvordan klarer dere å legge om i begynnelsen?

Jeg har gått på lavkarbo siden januar og i en måned har jeg hatt godteri tilgjengelig 8 timer dagen på jobb. Har jobbet masse "overtid" og hatt to fridager. For å si det slik; Jeg har spist masse sjokolade! Dessverre. Starter jeg så sliter jeg med å slutte. Merker det på hele meg. Er uvel og sliten.. GLEDER meg til det ikke er tilgjengelig mer! Denne gangen trapper jeg ned med sukkererstatninger (ala IFA), men på mandag er det cold turkey.

Tror jeg trenger noen uker med streng lavkarbo for å få bort søtsuget. Til vanlig går det greit med en bit eller to sjokolade, men nå er jeg skikkelig karbojunky.

Det er utrolig hvor sterkt søtsuget er! Kan ikke tro jeg har hatt det slik så lenge tidligere i livet. Ikke rart jeg la på meg og ble overvektig. Ett slikt sug er virkelig ikke til å spøke med.

Denne måneden har gjort meg mer sikker på valget mitt om å leve lavkarbo. Jeg har en aktiv jobb og har faktisk gått ned i vekt disse ukene, men søtsuget og uvelheten i kroppen gjør at jeg føler meg større enn da sommeren startet.

Svar med sitat