|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Gooood evening ladies
Dere jabber så fælt her at jeg har jo ikke mulighet tl å få svart på alt når jeg kommer tilbake, 2 hele sider liksom!
Jeg er nå godt plassert i sofakrokoen min og suser rundt på nettet og ser på baderomsinnredning, kjøkkeninnredning, integrerte hvitevarer, dusjkabinett, fliser - ja, you name it! Jeg hadde jo ikke egentlig tenkt over hvor mye påvirkningskraft jeg faktisk har på denne leiligheten... Jeg styrer jo ALT! =) farger, kjøkken, bad, elektriker - hele pakka=) And I like it, I like it alot! Kontrakten er underskrevet og fremover blir det myyyye planlegging=)=) Hva tenker dere forresten?? Jeg håper på å få grini meg til gipstak, for jeg liker ikke takess... Så da blir det helt plant tak... På veggene blir det mdf-plater... Jeg heller mot panel... Meeeen... Hadde det vært kult med helt glatte vegger også eller?? Vinglepetter jeg sier du? JEPP=)
Nå prøver jeg meg på skikkelig multitasking her.. Skriver med mamma på face, dere her og ei venninne på mobilen... Rart det går i surr? 
Prutti'n: Håper du koser deg masse hjemme hos mamma di, blir nok godt for deg å bli tatt litt vare på nå Og venter spent på å se deg innta Oslo på scooter 
Velkommen tilbake Dollsine=)=) Godt å ha deg på plass igjen 
Og Bente, synes du er kjempeflink som maler så mye jeg! 

|