Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-11, 19:03   #37
Klara
Seniormedlem

Klara sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 44
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Føler vi mangler en skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

IVF? Håper dere lykkes....

Det er jeg som vil ha noe tettere, men jeg greier meg med det jeg får og arbeider for mer. Han er min bestevenn og samtidig prøver han å praktisere den frie kjærligheten, eller uforpliktende sex, som han kaller det, men det har ikke blitt mer enn én gang med en annen så vidt meg bekjent...ikke vakte det mersmak heller...(Ja, jeg får ham til å fortelle...lokker og lirker )...Jeg terger og oppfordrer ham til å finne andre slik at han ser at jeg kan greie å ha det slik...I motsatt fall tror jeg han ville ha vært villig til å si farvel ganske fort........Han blir skremt av de sterke følelsene mine, sier han...så derfor holder jeg meg litt tilbake akkurat der....

Menn er litt rare når det gjelder det med kvinner...de kan greie både to og tre på en gang om de har lyst. (Jeg mener ikke gruppesex altså)... Vi kvinner kan nok være "utro", men tror det er mer sjeldent om vi skulle drive det til mer enn en flørt....

Skal svare på denne, men det blir etter helgen. Nå må jeg rekke et fly