|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
God ettermiddag!!!!
Er vel hjemme igjen etter noen dager på veien. Ja jeg har lest og nei - jeg kommer ikke til å kommentere alt
Ett par ting dog; gratulerer med leilighet Rikkem0r! Og god tur hjem te a mor Prutti. Sikkert greit å være der nå når det røyner på som verst.
Maten på denne turen har vært "elendig". Tror jeg har spist alt uten brød og softis. Og det siste hadde jeg bestemt meg for å spise, men fant ingen som solgte det da jeg endelig gikk den veien. Får nok svi noen dager for kostholdet disse dagene, men hva har nå det å si når vekta likevel ikke går ned Har spist lavkarbo i dag, og vært mye sulten. Altså er det noe som skjer når vi (iaf jeg) spiser annen mat.
Nå skal det pakkes ut og bort, vaskemaskina skal få gå noen runder før det blir fredag kveld og ett og annet godt å spise. Gleder meg til å komme igang med mat og hverdag igjen. Mandag er det tilbake til striskjorta og om ikke havrelefsa så iaf noe tilsvarende
Velkommen hjem Dollsine, godt å ha deg her
Spist er spist, vet du - opp på hesten igjen første dagen hjem er jo kjempebra - håper abstinensene gir seg fort igjen
|