|
Sv: Mitt prosjekt: halvmaraton 2011
Ser at denne er litt gammel og kanskje litt glemt - men prøver å trekke den opp.,
I en anfall av galskap (og nederst i en vinflaske....) meldte jeg meg på halvmaraton i Oslo i september. Dette skjedde i april eller noe sånt, og tanken var klart at her skulle det løpes. Det har det ikke blitt så mye av, av forskjellige grunner, dels og latskap.
Nå har jeg plutselig oppdaget at det egentlig ikke er så mange uker til. Jeg har drittlegger - og fysioterapeuten er veldig skeptisk til prosjektet mitt - men jeg vil!!!!
Så nå jobber jeg med å trene - både styrke og utholdenhet. Jeg får neppe løpt veldig langt før den store dagen, men jeg satser på en generell formøkning fram til da. + litt vektnedgang - lettere å løpe med noe færre kilo......
Dessuten sitter mye av utholdenheten i hodet - dvs. hvis man ikke er helt utrent. Har en mann som tidvis driver med triathlon, så jeg ser hvor mye som faktisk sitter i hodet. Og vi skal løpe sammen - koselig.
Så hvis vi kan prate litt sammen her så blir jeg glad! Og hvis noen har litt tips til lure treningsmåter framover blir jeg enda gladere. Får nemlig litt angst av altfor stringente programmer (og særlig når de går over 18 uker og sånt, ettersom jeg er way beyond det allerede!)
|