Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-11, 13:25   #9448
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Jeg har blitt bitt av noe jeg regner med var edderkopp. Jeg bodde i Grimstad da og der er det en edderkopp som har gift ca som veps.

Jeg våknet en morgen av at jeg klasket meg selv hardt over høyre øye. Jeg skjønte ingenting. Jeg kjente at jeg måtte tisse, så jeg tok meg en tur på do hvor jeg så at området rundt øyet var litt rødt. Ikke så rart så hardt som jeg hadde klasket, tenkte jeg. Jeg la meg igjen og da jeg våknet noen timer senere var området rundt høyre øye så opphovnet at jeg nesten ikke kunne se ut av øyet. Jeg fikk noe som skulle hjelpe for allergisk reaksjon mot insektsstikk på apoteket og så ble det bra igjen.

Huffda, kjipt. Jeg har nå fått svar på at ja edderkopper biter og de har gift. De angriper ikke men forsvarer seg om vi klasker til de, legger oss på dem etc. Jeg som trodde norske edderkoper var snille.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo