Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-11, 12:50   #31
Klara
Seniormedlem

Klara sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 44
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Føler vi mangler en skravletråd

Ah, Bestemamma, jeg skulle også ønske kjærligheten var fri, sånn som din venn ser ut til å klare. Det er en idealistisk tanke! Har prøvd, og passer visst ikke til det der. Det ser alltid ut til at en av partene vil ha noe tettere etter en stund. Nyt det så lenge det er bra

Lillemy - Det er så leit å være i den posisjonen! Enten er det som Carisma sier, dårlig samvittighet ovenfor barna, eller så er det den gamle "he's just not that in to you". Får håpe han bare har vært litt travel!

*

Jeg skal begynne på høyskolen til neste uke, og er litt spent. Gleder meg til å studere! Dessuten håper jeg vi finner en fin leilighet og flytter i løpet av høsten, i tillegg til at vi starter med IVF snart. Tror denne høsten blir spennende!