Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-11, 12:02   #2847
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Hele forumet? Har mest lyst til å treffe dere jeg da liksom... Er ikke SÅÅ nysgjerrig heller kjenner jeg.. Knis! Datoen kan godt byttes for min del - jeg bor jo her jeg da..

Skal sjekke vinbloggen - hehe - se om jeg finner noe. Har jeg flaks så er noen av favorittene mine listet opp der, så jeg slipper å handle.

Leste utblåsningen din Pruttis - blir helt matt på dine vegne, forstår godt at du stanger.. Men...klarer du deg da? Uten penger? Høres ut som om en del av frustrasjonen din har gått over til motivasjon, det er bra. Hev hodet du - det kler deg.

Enig, derfor synes jeg vi finner en egen dato. Regner med flybillettene mine kommer til å bli dyre uansett hvilken dato, så for meg er det "ett fett". Vi skal ikke dra til Longyearbyen da?? Er så fiiint der. Svart døgnet rundt, vanvittig nordlys og utrooolig billige polvarer. Fnis.

NAV sliter meg helt ut, men jeg tenker på de som har det verre enn meg - de som har barn og sitter verre i det enn jeg gjør. Jeg har jo en fryser "full av mat", så jeg skal nok klare meg, det er bare dette byråkratiet som jeg raser litt mot.

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Miss u!!!

!!!!!!!

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Jeg er med
Kanskje de som har vanskelig med tid kan gi beskjed om når det passer best? -Samt de som har dyrest flyreiser gir beskjed om når de kan finne billigbiletter?

Åååå som jeg håper vi finner en dato der ALLE kan møte! Hotell trenger vel ikke være så dyrt?

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Bare innom med en hæppihæppi oppdatering Banken sa at jeg bare kunne slå meg løs, så da gjør jeg akkurat det Skal i møte kl.14.30 med han som selger og leiligheten skal bli miiiin

G R A T U L E R E R !!!!! <3

...tenk så mye Dollsine må kommentere når hun kommer hjem

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat