Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-11, 08:56   #2839
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Godmorgen alle sammen!

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

I morgen kommer vi hjem igjen - gleder meg. Borte bra men hjemme best.

Velkommen hjem igjen Dollsine-mor

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Og nå er det jo nesten bare å sove, stå opp og så i banken.. Er så spent! Det bør jo gå bra, men vet jo ikke hva de mener Off, stresser litt for det der kjenner jeg.. Men håååper =) Har sitti å tenkt på innredning idag=) Ikke det, jeg har jo god tid til det uansett da, er en stund til april liksom Aaah, nei nå må imorgen bare komme så jeg kan få det unnagjort=)

Krysser fingrene for at alt går bra i banken i dag, tvi tvi RikkemOr

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Bente: Her har det gått i julegave-planlegging-på-nett, blir litt tverr i øynene av det Men! 7 jule- og bursdagsgaver til under 500 kroner er ikke å forakte. Jeg som er vant til å bruke flere tusen på store, fine gaver får ei utfordring eller 13 denne jula

Avslutter en relativt fin dag med en artig vits:

Den vidløftige, unge og vakre kvinnen grudde seg fryktelig for å gå til tannlegen. Da hun omsider tok mot til seg og møtte på tannlegekontoret, sa hun: Jeg ville heller få barn enn å gå gjennom dette her! Tannlegen så på henne og smilte: Da får du bestemme deg nå frøken. Jeg har redskap til begge deler...

Så flink du er å planlegge jul og bursdager i god tid, kjempesmart måte å gjøre det på, sparer jo masse penger på det!
Jeg liker også å handle en del på nettet - jo, der og da koster det litt, men synes jeg sparer en del på det i det i forhold til å gå og handle i butikk. Kjøpte feks alle hvitevarene jeg trengte til huset på nettet - levert på døra + noen av møblene. Møblene var også billigere enn det jeg ville fått tak i her + en del har fri frakt. Kjempefornøyd med nesten alt jeg har valgt å kjøpe på den måten (bortsett fra den teite ismaskina)

Hehehehe - ingen som kan komme med groviser som nordlendinger

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

I

Filler'n,- jeg som tenkte det ville fikse biffen.
Kanskje jeg skal prøve å la den stå enda lenger! Får teste det i helga.
Det er jo endelig fredag !
Gruelig deilig, for nå har jeg snart FRI......
Seinvakt i dag og ikke jobb igjen før onsdag !! Og fredag morgen/natt bærer det til varmere strøk.
Ha en god dag, folkens!

Vi får samarbeide for å finne utav det, Sanna, du lar den stå litt lengre neste gang, funker ikke det, prøver jeg enda litt lenger neste gang jeg lager... Til slutt finner vi kanskje utav det

Ny dag med sol - for meg betyr det maledag i dag også. Må vente til sønnen står opp da, synes det er så koselig med felles frokost. Har alltid prøvd så langt det er mulig å få til koselig frokost og middag sammen med ungene. Det betyr at jeg har måttet tilpasse meg ganske mye etter dem, men er vel verd det. Hyggelige samtaler rundt bordet tror jeg er med og skape åpenhet og en samtalearena med barn og unge

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat