Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-11, 21:42   #246
frkfräken
Juniormedlem

Medlem siden: Jun 2011
Alder: 43
frkfräken er på en erverdig vei

Sv: PCOS skravletråd

Velkommen til alle nye! Og gratulerer til Puzn81; så gøy!

Jeg har vært hjemme fra ferie en drøy uke nå, og det har gått ganske greit å gå tilbake til lavkarbo etter ferien, men jeg skeiet heller ikke ut så veldig da jeg var borte; det ble mye mindre karber enn jeg hadde regnet med. Fikk også svar på blodprøvene jeg tok før jeg reiste og alle verdier er bra (hurra!!) men kolesterolet hadde steget ytterligere siden mars... Må bruke litt tid framover på å føle meg fram mht fettinntak... Men har gått ned 5 kilo på to måneder da, det er jo alltids noe.

Jeg har forresten skaffet eggløsningstester fra billigtester.no, og tror jeg fikk positive utslag i helga, synes de var litt vanskelige å tyde....? Forresten; lillesøster har forlovet seg i sommer og det blir bryllup i juli neste år, så en eventuell graviditet må planlegges nøye, kan ikke ha noe av at bryllup og fødsel skjer samtidig! Men altså, mannen og jeg har snakket om det, og barn/graviditet er førsteprioritet for oss så skulle det kollidere så gjør det det. Men det gjør også at vi ikke kommer til å starte en eventuell hormonbehandling før i november eller desember.

Akk, så mye å tenke på...

frkfräken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo Svar med sitat